توری فلزیاستیلمعرفی و بررسی محصولات

5دلیل استفاده از استیل برای ساخت سبد توری استیل سرخ کن

کاربرد توری فلزی در تولید سبد سرخ کن صنعتی

برای بسیاری از آشپزخانه‌های صنعتی، سرخ‌کن و سبد توری سرخ کن استیل آن می‌توانند یکی از مهم‌ترین بخش‌های عملیات هنگام پخت و تحویل غذاهای سرخ‌شده و ترد باشند. این سبد سرخ کن فلزی، خواه گرد باشد یا مستطیل، دارای دسته فلزی یا عایق باشد، یا کفی برای ریختن سریع داشته باشد بهتر است از توری فلزی مشبک با کیفیت و ترجیحا استیل ضد زنگ ساخته شده باشد.
سبد نوری سرخ کردنی آشپزخانه باید چندین بار در طول روز روغن داغ را تحمل کنند، دستورالعمل های مربوط به حمل غذا را رعایت کنند و شکل، اندازه و کیفیت خود را برای استفاده های متعدد حفظ کنند.
توری سرخ کن فلزی استیل یک انتخاب عالی برای تولید سبدهای سرخ کن با کیفیت برای مصارف آشپزخانه های صنعتی، تجاری و مسکونی است. در اینجا پنج دلیل برای استفاده از تور فلزی مشبک بافته شده برای تولید سبد سرخ‌کن صنعتی استیل فولادی را ذکر خواهیم کرد:

مقاومت سبد سرخ کن توری استیل در برابر دما

شکی نیست که سرخ کردن غذاها نیاز به روغن دارد که تا دمای بسیار بالا گرم شود. هنگامی که روزانه غذاهای خود را داخل و خارج از روغن داغ می خورید، باید مطمئن شوید که موادی که استفاده می کنید می تواند این کار را انجام دهد. سبد فولاد ضد زنگ یا سبد توری سرخ کن استیل و همچنین توری مش گالوانیزه سیمی می تواند سبدهای محکم و بادوامی را ایجاد کند که ماندگار باشد.
توری مش گالوانیزه جوشی با پوشش خاصی پوشانده شده است که به جلوگیری از زنگ زدگی آن کمک می کند، که به نوبه خود می تواند به ماندگاری سبدهای سرخ کن شما کمک کند.

توری استیل فلزی برای سرخ کردنی
توری استیل مخصوص سرخ کردنی

سبدهای سرخ کن توری را می توان از فولاد ضد زنگ درجه غذایی تهیه کرد

در صنعت غذا و نوشیدنی، پاکیزگی جزء بزرگی از تهیه غذا است. صفحات توری استیل 304 و استیل 316L اغلب یک انتخاب فوق العاده برای سبدهای سرخ کن هستند.
استیل ضد زنگ 304 و 316L در برابر خوردگی مقاوم است و به این دلیل که نقطه ذوب استیل بسیار بالاست، می تواند در دمای تا 1600 درجه فارنهایت، بسیار گرمتر از آنچه در آشپزخانه نیاز است، استفاده شود. علاوه بر این، استیل یک ماده قوی و بادوام است که می توان آن را به خوبی شست و در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

سبد توری سرخ کن استیل در برابر اسیدها، کلریدها و غیره مقاومت بالایی دارد

سبدهای مشبک بافته شده از آلیاژ فولاد استیل 316L دارای مقاومت بالایی در برابر اسیدها، قلیاها و کلریدها هستند. این بدان معناست که ضایعات و مایعات معمولی غذا در اطراف آشپزخانه به اندازه‌ای که اگر از مواد بالقوه دیگر ساخته شده باشند، روی فلز تأثیر نمی‌گذارند.
آب میوه ها، سرکه و الکل تاثیر زیادی بر سبدهای سرخ کن توری از جنس استنلس استیل با کیفیت ندارند. در امتداد خطوط دیگر تداخلات غذایی، این نوع آلیاژ مش سیم دارای مقاومت بالایی در برابر کلریدها است. کلریدهایی که بیشتر برای آشپزخانه آشنا هستند نمک است، که یک ماده بسیار رایج در غذاهای سرخ شده است.

توری سرخ کن فلزی آشپزخانه
توری سرخ کن فلزی آشپزخانه

تنوع اندازه چشمه توری فلزی برای سبد سرخ کن صنعتی

همه سبد سرخ کن های صنعتی به یک اندازه ساخته نمی شوند. بسیاری از رستوران‌ها و هتل ها ممکن است برای برآورده کردن نیازهای منوی خود به سبدهایی سرخ کردنی با اندازه خاص نیاز داشته باشند.
بیشتر توری های سرخ کن باید دارای دهانه های خوب و وسیعی باشند که اجازه می دهد روغن از آن خارج شود. اگر دهانه سرخ کن شما خیلی کوچک باشد، ممکن است با روغن گیر کرده مسدود شود. اندازه و ابعاد چشمه توری فلزی مشبک سیمی بسیار قابل تنظیم است.
مش سیمی مورد استفاده در تولید سبد سرخ کن آشپزخانه صنعتی در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی موجود است که هر کدام گزینه‌هایی برای مواد پایه، پرداخت‌ها و اندازه‌های دهانه متفاوت دارند. اندازه چشمه توری های آهنی در انواع ریز بافت و درشت ساخته می‌شوند.
علاوه بر دهانه و چشمه تور سبد فلزی سرخ کن ، اندازه خود سبد سرخ کن مشبک را می توان به گونه ای تنظیم کرد که توری سرخ کن فلزی در آشپزخانه قرار بگیرد. در حالی که برخی از غذاها ممکن است به یک سبد توری استیل مستطیلی نیاز داشته باشند، برخی غذاها ممکن است در یک سبد سرخ کن دایره ای بهتر سرخ شوند.

سبدهای مشبک سرخ کن استیل به صورت عمده قابل خرید هستند

هنگامی که سبد توری سرخ کن استیل با اندازه مناسب را برای نیازهای خود پیدا کردید، باید مطمئن شوید که همیشه یک منبع فروش در دسترس دارید. از طریق فلزات زینترد لارنس، نیازهای ساخت پارچه سیمی شما به صورت عمده و در سفارشات مکرر برآورده می شود. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک سبد توری استیل 304 یا 316 باشید یا یک سبد سرخ کردنی توری سیمی سفارشی با جنس، پوشش و اندازه دهانه خاص، شما قادرید سفارش خرید خود را با هزینه مقرون به صرفه و قیمت مناسب از بین تولید کنندگان و فروشندگان عمده وسایل فلزی آشپزخانه ثبت نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا