سیم خاردارراهنمای خرید

6 نکته خرید سیم‌خاردار سوزنی حلقوی یا خطی

راهنمای خرید انواع سیم خاردار حلقوی و خطی سوزنی

سیم خاردار سوزنی از تاباندن دو رشته سیم مفتول گالوانیزه یا سیاه در امتداد طول و پیچیدن یک بست که از یک یا دو سیم نوک تیز به عنوان خار و سوزن در عرض با فواصل مشخص، تولید می‌شود. سیم خاردار سوزنی به صورت کلاف حلقوی و خطی خرید و فروش می‌شود.
در صورتی که قصد حصارکشی با سیم خاردار روی دیوار و دور باغ دارید و تصمیم به خرید یا استعلام قیمت سیم خاردار سوزنی گالوانیزه خطی دارید با ما باشید تا روش انتخاب و راهنمای خرید سیم خاردار سوزنی را بررسی کنیم.

نکات مهم انتخاب سیم خاردار سوزنی جهت خرید


خرید سیم خاردار خطی دیوار
سیم خاردار خطی دور باغ

خرید هر محصول از جمله حصار خاردار سیمی مراحلی دارد. قبل از خرید نیاز است به منظور کسب اطلاعات از نوع محصول، فروشنده محصول، مقدار مورد نیاز و مواردی ازین دست تحقیق و بررسی لازم را انجام دهیم. در اینجا برخی 6 نکته مهم خرید سیم خاردار حلقوی و خطی سوزندار را بررسی خواهیم کرد:

1- انتخاب جنس در خرید سیم‌خاردار سوزنی

سیم خاردار سوزنی اگر از سیم فولادی با کیفیت و توسط سازندگان و تولیدکنندگان معتبر تولید شود، از استحکام و دوام کافی برخوردار خواهد بود. یک سیمخاردار گالوانیزه خوب زنگ نمی‌زند و به مرور زمان آویزان یا کشیده نمی شود. همیشه قبل از خرید، سیم مفتول فولادی را که سیم خاردار خطی یا حلقوی سوزنی از آن ساخته شده است را مدنظر قرار دهید.

2) بررسی نوع گالوانیزه سیم خاردار سوزنی

دو روش اصلی وجود دارد که توسط آن پوشش محافظ (لایه ای از روی روی فولاد) داده می شود. گالوانیزه گرم یا الکترو گالوانیزه. در روش غوطه وری داغ، مفتول فولاد در حمامی از فلز روی مذاب غوطه ور می شود، در حالی که در الکتروگالوانیزه کردن، روی از طریق فرآیندی به نام آبکاری الکتریکی روی فولاد پوشش داده می شود. با روش حمام گالوانیزاسیون قادر هستیم به ضخامت پوشش بسیار بالاتری دست یابیم که برای کاربردهایی مانند تولید سیم خاردار گالوانیزه سوزنی مناسب است، زیرا محصول همیشه در معرض آب و هوا و رطوبت است و بدون خوردگی دوام بیشتری خواهند داشت و در نتیجه در دراز مدت قیمت و هزینه کمتر خواهد شد. همیشه سیم های خارداری بخرید که با روش حمام روی گالوانیزه و روکش شده اند.

3- قطر و ضخامت سیم خاردار حلقوی سوزنی

سیم خاردار بر اساس ضخامت قطر سیم خطی و اندازه سیم نقطه ای (ضخامت خار) مشخص می شود. به طور معمول، ابعاد از 2 میلی متر تا 3 میلی متر متغیر است. سیم های ضخیم تر قوی تر هستند و از نفوذ بهتر محافظت می کنند. همیشه قیمت سیم خاردارهای هم اندازه را مقایسه کنید. اکثر مواقع ضخامت سیم مفتول خار کنتر از سیم اصلی است.

4- بررسی نحوه تولید سیم خار دار هنگام خرید

خرید سیمخاردار دیوار
سیم خاردار خطی سوزنی دور باغ

سیم‌های خاردار سوزنی حلقوی و خطی تولید شده با روش‌های دستی یا ماشین‌های اولیه معمولاً استانداردها را برآورده نمی‌کنند. کیفیت متفاوت خواهد بود و پس از آن شما را ناامید می کند. نگاهی به محصول داشته باشید؛ اگر خار روی محصول با یکدیگر متفاوت به نظر برسند یا فاصله بین خارها یکنواخت نباشد، محصول با آخرین تکنولوژی تولید نشده است.

5- بسته بندی سیم خاردار هنگام خرید؛ کلاف حلقوی یا خطی

وزن هر کلاف سیم خاردار حلقوی سوزنی بین 6 کیلو تا 10 کیلو متغیر است که طول هر کیلو سیمخاردار سوزنی گالوانیزه نیز در حدود 6 تا 10 متر بنا به ضخامت قطر مفتول آن تغییر می‌کند.
در سیم‌خاردار خطی طول به صورت سفارشی تعیین می‌گردد و تولید کننده قادر است طول موردنظر مشتری را تولید کند.
سیم خاردار حلقوی \س از خرید و در حین جابجایی و حمل و نقل اگر به درستی بسته بندی نشوند ممکن است آسیب ببینند. همیشه قبل از خرید سیم خاردار سوزنی حلقوی، بسته بندی و توانایی خود را در حمل آسان محصول در فروشگاه خرده فروشی بررسی کنید.

6- خرید سیم خاردار سوزنی از برند معتبر

در نهایت، مطمئن شوید که از یک برند خوب و فروشنده معتبر حصار خاردار خود را خرید می کنید. سوالاتی که از خود باید بپرسید این است که آیا این برند سیم خاردار مدت زیادی است که وجود دارد؟ آیا محصول به راحتی در فروشگاه شهر من و اطراف در دسترس است؟ آیا کارخانه تولیدکننده سیم‌خاردار حصاری با استفاده از آخرین فناوری این محصول را تولید می کنند؟

راهنمای خرید سیم خاردار سوزنی با بهترین قیمت


خرید سیم خاردار دیجیکالا
سیم خاردار سوزنی برای محوطه حیوانات اهلی

در بالا روش نکات مهم و اصلی در هنگام بررسی و انتخاب سیم خاردار مناسب را بیان کردیم. در ادامه نحوه و روش‌های خرید سیم‌خاردار سوزنی را خواهیم گفت.
پس از انجام بررسی‌های پسش از خرید و کسب اطلاعات دقیق از نوع و برند سیم خاردار سوزندار به دو روش می‌توان نست به خرید اقدام نمود:

خرید سیم‌خار دار سوزنی ارزان مستقیم از کارخانه تولید کننده

در صورتیکه ما نسبت به برند و محصول اطمینان حاصل کردیم می‌توانیم مستقیما با کارخانه تولیدی سیم‌خاردار تماس بگیریم و ترجیحا پس از مشاوره نهایی با کارشناسان فروش نسبت به خرید اقدام نماییم.
مزیت خرید سیم خاردار سوزنی مستقیم از کارگاه تولیدی در واقع مهمترین مساله هر خریداری است و آن همان قیمت ارزان و مناسب محصول می‌باشد. مشکل آنجاست که بسیاری از کارخانه‌ها فروش در حجم بالا دارند و این روش مناسب خرید با حجم کم نمی‌باشد. البته بهترست قبل از تصمیم با فروشنده تماس گرفته شود.

خرید آنلاین سیم خاردار حلقوی یا خطی سوزنی

در عهد دیجیتال و دنیای امروزی ما که اینترنت جز لابنفک آن است کمتر کسی پیدا می‌شود که از خرید اینترنتی و آنلاین بی‌اطلاع باشد.
بازار آهن و فولاد نیز از این موضوع مستثنی نیست. امروزه به آسانی از هر نقطه ایران با یک کامپیوتر یا گوشی می‌توان هر محصولی از جمله سیم خاردار را جستجو و خرید نمود.
مزیت خرید اینترنتی و آنلاین سیم‌خاردار سوزنی این است:

  •  با چند سرچ و کلیک انبوهی از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر خود یا هر جای ایران را پیدا خواهیم کرد.
  • مقایسه قیمت سیم های خاردار و پیدا کردن کمترین و ارزانترین قیمت به آسانی میسر است.
  • برای خرید نیازی به حضور در محل فروشگاه و کارگاه تولیدی نیست.
  • در وقت ما صرفه‌جویی می‌شود.
  • پیگیری خرید و مراحل ارسال آن آسان است.

در خرید آنلاین سیم خاردار سوزنی خطی یا حلقوی بسیار مهم است که درباره فروشنده تحقیق انجام شود و از معتبر بودن او اطمینان حاصل نماییم. پس از تحویل بار حتما محصول به دقت چک گردد که مبادا با محصول مورد سفارش متفاوت نباشد. حجم و وزن سیم خاردار تحویلی را با مقدار فاکتور خرید مقایسه شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا