سیم خاردارمعرفی و بررسی محصولات

هر کلاف سیم خاردار چند متر(و کیلو) است+ طول هر کیلو

در این مطلب مشخصات فنی سیم خاردار شامل وزن هر متر سیم خاردار حلقوی سوزنی و تبری، وزن هر کلاف آن، طول هر کیلو سیم خاردار خطی را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید هر کیلو سیم خاردار خطی و حلقوی و هر کلاف حلقوی تیغی آن چند متر است. به طور کلی دو نوع سیم خاردار برای باغ یا روی دیوار استفاده می‌شود؛ خطی و حلقوی، از طرفی هر یک از این انواع خود در انواع سوزنی، تبری، اسرائیلی،ریزری یا تیغی دسته‌بندی می‌شوند. سوالاتی که در این مطلب پاسخ می‌دهیم:

  • هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟
  • هر کیلو سیم خاردار چند متر است؟
  • وزن هر کلاف سیم خاردار حلقوی و خطی چند کیلو است؟

طول هر کلاف و هر کیلو سیم خاردار خطی چند متر است؟

مشخصات و جدول وزن هر متر سیم خاردار خطی سوزنی و تبری
کلاف های سیم خاردار سوزنی

سیم خاردار خطی در دو نوع سوزنی و تیغی تبری(اسرائیلی) تولید و خرید و فروش می‌شود. با توجه به جدول مشخصات فنی که در زیر آمده است نتیجه می‌گیریم:

هر کلاف سیم خاردار سوزنی خطی حدود 200 متر طول دارد. از آنجاییکه هر کلاف آن 25 متر وزن دارد لذا هر کیلوگرم سیم خاردار خطی سوزنی تقریباً 8 متر است و هر متر آن 125 گرم وزن دارد. این عدد مربوط به محصولی با مفتول 2.5 میلیمتر و ضخات خار 2 میل است. همجنین فاصله خار در سیم خاردار ها در حدود 5 تا 10 سانتیمتر است.
هرچه ضخامت مفتول سیم خاردار و یا ضخامت قطر خار آن بیشتر شود وزن هر متر آن بیشتر خواهد بود.

متراژ هر کلاف سیم خاردار اسرائیلی، تبری یا تیغی خطی استاندارد تقریباً 144 متر است. وزن هر کلاف آن نیز حدود 12 کیلوگرم وزن دارد. به عبارتی هر کیلو سیم خاردار خطی تبری 12 متر است و وزن هر متر سیم تیغدار اسرائیلی خطی 84 گرم می‌باشد.

نوع سیم خاردار طول کلاف (متر) وزن هر کلاف (کیلوگرم) قطر مفتول ضخامت خار قیمت هر کیلو (تومان)
سیم خاردار سوزنی خطی 200 25 2.5 میل 2mm 41.000
سیم خاردار خطی سفارشی مقدار دلخواه قابل سفارش بسته به سفارش خریدار متغبر تماس بگیرید
سیم خاردار تیغی خطی 144 متر 12 کیلو 2.5 میل 0.5mm 65.000

قیمت های موجود در جدول بالا به طور دائم در حال تغییر است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، خرید و یا استعلام ثیمت سیم خاردار خطی با ما تماس بگیرید تا قیمت روز محصول را به شما ارائه نماییم.

هر کلاف سیم خاردار حلقوی تبری و سوزنی چند متر است+ جدول وزن

مشخصات فنی، جدول وزن،طول هر کلاف سیم خاردار حلقوی تبری و سوزنی
کلاف سیم خاردار حلقوی تبری تیغی یا ریزری

سیم خاردار حلقوی نیز به مانند خطی در هر دو نوع سوزنی و تیغی تبری، ریزری یا اسرائیلی تولید می‌گردد. در جدول زیر وزن هر کلاف سیم خاردار حلقوی، طول هر کلاف، ضخامت مفتول و قطر مفتول خار و ورق تیغ و در نهایت قیمت روز سیم خاردار را مشاهده می‌نمایید.

نوع سیم خاردار حلقوی طول هر کلاف سیم خاردار وزن هر کلاف سیم خاردار (کیلوگرم) ضخامت مفتول ضخامت خار و ورق تیغ قیمت (تومان)
سیم خاردار سوزنی حلقوی قطر 60 6 6kg 2/5mm 2mm 270.000
 سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60 پر کربن 8 8kg 2/5mm 2mm 360.000
سیم خاردار حلقوی تیغی قطر 60 6 6kg 2/5mm 0.5mm 320.000
سیم خاردار حلقوی ریزری قطر 60 پر کربن 8 8kg 2/5mm 0.5mm 430.000
سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 8 8kg 2/5mm 2mm 320.000
سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 90 پر کربن 10 10kg 2/5mm 2mm 450.000
سیم خاردار تبری حلقوی قطر 90 8 8kg 2/5mm 0.5mm 450.000
سیم خاردار اسرائیلی حلقوی قطر 90 پرکربن 10 10kg 2/5mm 0.5mm 550.000

همانطور که در بالا مشاهده می‌نماییم سیم خاردار حلقوی با مفتول‌های پر کربن و کم کربن تولید می‌شوند. همچنین قطر کلاف آنها اصولا 60 یا 90 سانتیمتر است. برخی از مشخصات و مواردی که از جدول بالا می‌توان نتیجه گرفت:

  • هر کلاف سیم خاردار حلقوی سوزنی قطر 60 و 90، حدود 6 تا 10 متر است و وزن آن نیز 6 تا 10 کیلو می‌باشد.
  • هر کیلو سیم خاردار حلقوی در حدود 1 متر طول را پوشش می‌دهد.
  • هر متر سیم خاردار حلقوی سوزنی یا تبری تقریبا 1 کیلو وزن دارد.
  • در تولید خار سیم‌خاردار حلقوی سوزنی از مفتول 2 تا 3 میلیمتر استفاده می‌شود.
  • در ساخت تیغ برای سیم تیغ دار حلقوی ریزری،تیغی، تبری و یا سیم خاردار نظامی اسرائیلی از ورق با ضخامت 0.5 میلیمتر استفاده می‌شود.
  • امنیت سیم تیغدار و حلقوی به مراتب بیشتر از نوع سوزنی و خطی است.

لازم است یاداور شویم که قیمت‌های بالا متاسفانه ثبات ندارند و قبل از خرید برای استعلام قیمت سیم خاردار حلقوی تبری یا سوزنی تماس بگیرید.

سیم خاردار حلقوی بهتر است یا خطی؟

سیم خاردار حلقوی بهتر است یا خطی؟
سیم خاردار تبری بخرم یا سوزنی، حلقوی بهتر است یا خطی

هر کیلو سیم خاردار حلقوی قطر 60 تا 90 در هنگام نصب و اجرا حدود 1 متر طول را پوشش می‌دهد ولی هر کیلو سیم خاردار خطی سوزنی و اسرائیلی 7 تا 13 متر را پوشش می‌دهد. این بدین معناست که:

مقایسه تفاوت قیمت و هزینه؛ از نظر هزینه و قیمت نهایی نصب و اجرای سیم خاردار، نوع خطی به مراتب ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌تر از نوع حلقوی است.

امنیت؛ از نظر امنیت سیم خاردار حلقوی بسیار بهتر از نوع خطی است. از طرفی سیم تیغدار یا همان سیم خاردار نظامی اسرائیلی بهتر از نوع سوزندار می‌باشد.

کیفیت؛ سیم خاردار تبری به نسبت سوزنی قیمت بیشتری دارد ولی امنیت بیشتر و بهتری را نصیب ما می‌کند.

برای هر کاربردی یکی از موارد گزینه بهتری است. گاهی اولویت قیمت سیم خاردار است، گاهی امنیت مهمتر است. در نهایت اگر نمی‌دانید سیم خاردار حلقوی بهتر است یا خطی و یا سیم خاردار سوزنی بخرید یا تبری بهتر است به راهنمای خرید سیم خاردار رجوع نمایید و با بررسی معایب و مزایا استفاده سیم خاردار سوزنی و تبری نسبت به خرید هر یک اطمینان پیدا کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان فروش این محصول تماس بگیرید و در مورد وزن متری و کلافی و یا طول متراژ هر کلاف و هر کیلو سیم خاردار مشاوره بگیرید و سپس نسبت به خرید با قیمت ارزان و کیفیت خوب اقدام نمایید.

سوالات متداول درباره متراژ سیم خاردار:

متراژ هر کیلو سیم خاردار چند متر است؟

مقدار این عدد با توجه به نیاز مشتری قابل تغیر است ولی به طور متوسط و استاندارد، متراژ هر کیلو سیم خاردار حلقوی 1 متر است و هر کیلو سیم خاردار خطی 8 تا 12 متر است.

طول هر کلاف سیم خاردار چند متر است؟

طول هر کلاف سیم خاردار سوزنی خطی متغیر و سفارشی است ولی عموما 200 متری است و سوزنی تبری تیغی 144 متر و هر کلاف حلقوی 60 تا 10 متر است.

طول هر کلاف سیم خاردار سوزنی و حلقوی

در مطلب بالا به بررسی جدول وزنی و طولی انواع سیم‌خاردار پرداخته شد و دیدیم هر کلاف سیم‌خاردار چند متر است. همچنین مشاهده کردیم طول متراژ سیم‌خاردار حلقوی با خطی متفاوت است. از طرفی با داشتن وزن هر کلاف و طول آن طول هر کیلو انواع سیم‌خاردار حلقوی و خطی سوزنی و تبری را محاسبه نمودیم.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا