ورق شیروانیورق گالوانیزه

قیمت ورق شیروانی 6 متری (گالوانیزه رنگی و دست دوم)

ورق‌های گالوانیزه کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارند. یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن‌ها، ساخت سقف شیروانی و سقف کاذب است. برای ساخت این سقف‌ها، ورق‌ها باید به فرم مشخصی تولید شوند. قیمت ورق شیروانی ۶ متری و ویژگی‌های این محصول، مطلبی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. با قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی و مشخص کردن تعداد ورق‌های مورد نیاز برای ساخت سقف شیروانی مورد نظرتان، می‌توانید بودجه مورد نیاز برای پروژه را برآورد کنید. گروهی از افراد در کنار ورق گالوانیزه، قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی را هم بررسی می‌کنند، زیرا امکان استفاده از این محصولات برای سقف شیروانی فلزی هم وجود دارد. 

ورق گالوانیزه شش متری ذوزنقه برای سقف
ورق ذوزنقه شیروانی 6 متری

لیست مشخصات و قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی 

قیمت ورق شیروانی 6 متری، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و از آنجایی که متریال اولیه آن، آهن یا فولاد است، نوسان قیمت روزانه را تجربه می‌کند. قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی، معمولا به صورت کیلویی اعلام می‌شود. بدیهی است که هر چقدر ضخامت ورق بیشتر باشد، وزن ۶ متر آن بیشتر خواهد شد و هزینه بیشتری هم خواهد داشت. بنابراین وقتی قیمت قیمت ایرانیت فلزی ۶ متری یا ورق شیروانی را بررسی می‌کنید، باید دقت داشته باشید که ابتدا وزن ورق‌ها محاسبه می‌شود و سپس قیمت نهایی به شما اعلام خواهد شد.

در صورت نیاز به استعلام قیمت روز ورق شیروانی و سایر محصولات فلزی و فولادی فرم زیر را تکمیل نمایید:


    ورق‌های ۶ متری با ضخامت ۰.۵ میلی‌متر تولید می‌شوند و معمولا هر ورق از آن‌ها، ۲۴ تا ۳۰ کیلوگرم وزن دارد. بنابراین قیمت ورق گالوانیزه 6 متری که در جدول اعلام شده را باید در وزن محصول ضرب کنید تا نرخ نهایی محصول را به دست آورید. در ادامه جدول قیمت ورق شیروانی ۶ متری از برندهای مختلف را ارائه داده‌ایم.

    نوع ورق شیروانی شش متری عرض ورق ضخامت (میل) قیمت هر متر مربع ورق شیروانی قیمت ورق شیروانی 6 متری
    ورق سینوسی شیروانی 6 متری 1250 0.5 180000 1.275.000
    ورق رنگی موجدار شیروانی 1250 0.48 180000 تماس بگیرید
    ورق رنگی سینوسی شش متری 1250 0.5 200.000 1.500.000
    ورق شیروانی طرح ذوزنقه 1250 0.48 تماس بگیرید تماس بگیرید
    ورق ذوزنقه 6 متری 1250 0.5 170.000 1.275.000
    ورق 6 متری طرح سفال بدون رنگ 1250 0.48 تماس بگیرید تماس بگیرید
    ورق 6 متری گالوانیزه طرح سفال 1250 0.5 170.000 1.275.000
    ورق رنگی طرح سفال 6 متر 1250 0.5 200.000 1.500.000

    قیمت ایرانیت فلزی 6متری

    ورق ایرانیت فلز 6 متری در واقع همان ورق گالوانیزه شیروانی می باشد. قیمت این محصول با قیمت هایی که در لیست و جداول بالا قرار دادیم یکی مشابه می باشد. البته جا دارد یادآور شویم ایرانیت سقفی در جنس های دیگری نیز موجود است ولی وقتی از جنس فلز باشد در واقع ورق شیروانی در انواع رنگی و با طرح های موجدار سینوسی، ذوزنقه، طرح سفال و غیره است.

    آشنایی با ویژگی ها و مشخصات ورق گالوانیزه 6 متری

    یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه، نوع و مشخصات فنی محصول است. احتمال می‌دانید که انواع ورق‌های گالوانیزه به شکل‌های مختلف برای استفاده در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند و تنها یکی از آن‌ها برای ساخت سقف شیروانی مناسب است.

    ورق‌های شیروانی فلزی در سه نوع رنگی، گالوانیزه آهنی و گالوانیزه فولادی تولید می‌شود. به طور کلی همه ورق‌های گالوانیزه پوششی از جنس روی دارند تا در برابر زنگ‌زدگی مقاوم باشند. اما فولاد نسبت به آهن هم مقاومت بیشتری دارد و برای محیط‌های بیرونی کاربردی‌تر است. البته قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی فولادی از نمونه آهنی آن بیشتر است. ورق‌های رنگی هم همان ورق گالوانیزه هستند که با یک لایه رنگ الکترواستاتیک پوشانده می‌شوند. رنگ‌آمیزی شیت‌های گالوانیزه هم مقاومتشان را افزایش می‌دهد و همه جنبه زیبایی دارد.

    در ادامه نکاتی برای آشنایی با ویژگی‌های ورق گالوانیزه شیروانی ارائه می‌دهیم.

     این ورق‌ها با ضخامت ۰.۵، ۱ و ۱.۲۵ میلی‌متر تولید می‌شوند و بعضی از کارخانه‌ها امکان تولید محصولات سفارشی را هم دارند. رنگ‌های الکترواستاتیکی که برای ورق گالوانیزه به کار می‌رود، تنوع بسیاری دارد؛ از رنگ‌های گرمی چون قرمز، زرد،‌ نارنجی و بنفش گرفته تا رنگ‌های سردی چون آبی،‌ سبز و قهوه‌ای. امکان رنگ‌آمیز این محصولات با رنگ‌های خنثایی چون سیاه، سفید و خاکستری هم وجود دارد.  این ورق‌ها مقاومت بالایی دارند و می‌توانند تا ۳۰ سال هم کاربردی باشند. ورق‌های گالوانیزه یکی از ارزان‌ترین انواع سقف‌ها هستند که نصبشان هم راحت است و نیازی به مصالح ساختمانی ندارند. 

    وزن و ابعاد ورق گالوانیزه شیروانی
    ورق گالوانیزه رنگی و طرح‌دار در انواع وزن و ضخامت و ابعاد خرید و فروش می‌شود.

    موارد مصرف ورق گالوانیزه

    موارد مصرف ورق گالوانیزه در صنایع مختلف بسیار زیاد است. بسیاری از افراد برای شیروانی قیمت ورق گالوانیزه 6 متری را بررسی می‌کنند. آن‌ها به تعداد زیادی از این مقاطع تخت فولادی نیاز دارند، به همین دلیل کوچک‌ترین نوسان در نرخ این محصول، روی بودجه مورد نیاز آن‌ها برای پروژه، تأثیر زیادی ایجاد می‌کند. گروهی هم برای ساخت کرکره قیمت ورق گالوانیزه 6 متری را بررسی می‌کنند. در گذشته کرکره بسیاری از مغازه‌ها با استفاده از نوع کلافی این ورق‌ها ساخته می‌شد. امروزه شیوه‌های جدیدتری برای ساخت کرکره وجود دارد، اما گروهی از مغازه‌داران هنوز هم استفاده از روش‌های سنتی را ترجیح می‌دهند.

    کاربرد ورق گالوانیزه ۶ متری

    کاربرد ورق گالوانیزه ۶ متری بیشتر در نماسازی ساختمان‌ها و به خصوص عمارت‌های ویلایی و باغی است.  مشخصات ورق گالوانیزه 6 متری باعث می‌شود این محصولات در مناطق مرطوب، مقاومت آن را از دست ندهند و زنگ نزنند. آن‌ها آب باران را به سمت پایین هدایت می‌کنند و اجازه انباشت روی پشت بام نمی‌دهند؛ بنابراین سازه‌هایی که سقف شیروانی دارند، به ایزوگام هم نیاز نخواهند داشت. این ورق‌ها در نماسازی شهری هم به کار می‌روند.

    علاوه بر سازه‌های ویلایی و باغی، در موارد زیر هم می‌توان از شیت‌های شیروانی به عنوان سقف کاذب استفاده کرد:

    •  استخرهای روباز
    • سقف مناطق صنعتی مانند کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و…
    •  پارکینگ
    •  سالن‌های ورزشی
    •  گلخانه‌
    •  کانتینر

    این ورق‌ها را هم می‌توان به عنوان سقف موقت به کار برد، هم به عنوان پوششی برای سقف‌های دائمی. به عنوان مثال افرادی که ماشینشان را در حیاط بدون سقف خانه پارک می‌کنند، می‌توانند با چند قوطی آهنی، چارچوب بسازند و یک یا چند ورق گالوانیزه شیروانی ۶ متری روی آن قرار بدهند. با این کار سقف موقتی برای پارکینگ خواهند داشت که ماشینشان را از تابش مستقیم نور خورشید یا برف و باران محافظت می‌کند.

    نحوه خرید ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی

    بعد از بررسی قیمت ورق گالوانیزه 6 متری رنگی یا گالوانیزه‌های فولادی بدون رنگ، باید بهترین روش برای خرید آن را پیدا کنید. ساکنین شهرهای بزرگ، به احتمال زیاد می‌توانند محصول مورد نظرشان را در بازار فولاد شهر پیدا کنند و بخرند، اما کار انتقال ورق‌ها به پروژه هم بر عهده خودشان است. اما در شهرهای کوچک، معمولا بازار فولاد گسترده‌ای وجود ندارد، بنابراین ممکن است ساکنان نتوانند ورق گالوانیزه ۶ متری شیروانی را با رنگ مورد نظرشان پیدا کنند. حتی ممکن است قیمت پلیت ۶ متری، بخاطر انحصار، از نرخ اعلام شده در انبارهای مرکزی هم بیشتر باشد.

    بهترین روش خرید ورق گالوانیزه 6 متری، خرید اینترنتی از یک فروشگاه معتبر است. ما در مجموعه فولاز انواع ورق گالوانیزه ۶ متری با ضخامت‌های مختلف و تولید برندهای گوناگون را با رنگ‌های متنوع عرضه می‌کنیم. همچنین امکان ارسال محصولات به تمام نقاط کشور را فراهم کرده‌ایم. بنابراین حتی اگر در دورترین نقاط شمال یا جنوب کشور برای ساخت ویلا به این ورق‌ها نیاز دارید، ما می‌توانیم آن‌ها را طی چند روز کاری به دستتان برسانیم. برای ثبت سفارش، از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان تماس بگیرید و سفارشتان را ثبت کنید. آن‌ها به تمام سوالات شما در زمینه خرید و ارسال محصول پاسخ می‌دهند و راهنمای خرید را نیز به شما ارائه خواهند داد.

    البته فولاز، محصولات دست دوم ارائه نمی‌دهد. ممکن است قیمت ورق گالوانیزه 6 متری دست دوم نسبت به نمونه‌های نو، ارزان‌تر باشد، اما احتمال اینکه آسیب دیده باشد یا انتظاراتتان را برآورده نکند، بسیار زیاد است. ما به اعتماد مشتریانمان بها می‌دهیم و محصولاتی را به آن‌ها عرضه می‌کنیم که از کیفیتشان اطمینان داریم. 

    ورق گالوانیزه 6 متری در یک کلام

    در این مقاله قیمت ورق گالوانیزه شیروانی 6 متری را بررسی کردیم و توضیحاتی هم درباره انواع، مشخصات و کاربرد آن‌ها دادیم. قیمت ایرانیت فلزی 6 متری، معمولا تفاوت چندانی با ورق‌های گالوانیزه ندارند. هر دو محصول برای ساخت سقف کاذب و شیروانی مناسب هستند و می‌توانند تا چند دهه نیازتان را برآورده کنند. به یاد داشته باشید که این ورق‌ها محصولاتی هستند که آن‌ها را یک بار برای همیشه می‌خرید و مدت‌ها از آن استفاده می‌کنید، پس پیش از اینکه به ارزان بودن قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی توجه داشته باشید، کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر بخاطر ارزانی محصولی فریب بخورید و آن را بخرید، در اولین فصل سرد و بارانی سال،‌ متوجه می‌شوید اشتباه کرده‌اید و مجبور می‌شوید از نو برای خرید یک محصول باکیفیت اقدام کنید.

    نمایش بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا